Chlorella a její účinky na člověka

Od snyll
v Co jste nevěděli o...
Kvě 23rd, 2014
Žádné komentáře
1153 Views

pilulkyLidé se v současnosti začínají čím dál více zajímat o své zdraví a hledají informace o různých možnostech posílení jejich organismu. V poslední době jsou v kurzu tzv. „superpotraviny“ – jednou z nich je i chlorella. Jedná se o sladkovodní řasu pěstovanou především v Japonsku a na Taiwanu (ale pěstuje se i v ČR v Třeboni). Chloreře se připisují mnohé pozitivní účinky na lidský organismus, například posílení imunity, zlepšení trávení, zvýšení celkové vitality nebo zpomalení procesu stárnutí. Někteří dokonce tvrdí, že chlorella dokáže pomoci i při rakovině.

Samozřejmě se nejedná o žádný spásný všelék, ale svá pozitiva určitě tato zajímavá řasa má. Už jen díky vysokým hodnotám různých vitamínů a minerálů, předvším pak fosforu. Důležité jsou i detoxikační účinky chlorelly, protože na sebe dokáže vázat těžké kovy a další toxiny a vyloučit je z těla přirozenou cestou. Pro detoxikační kúru se volí vyšší dávky (20 a výjimečně až 60 tablet denně).

Chlorella se dá zakoupit v mnoha obchodech s potravinovými doplňky především  ve formě tabletek. Doporučuje se obvykle dávkování 2-3 tabletek 3x denně, vždy cca 30 minut před jídlem. Dávkování je dobré stupňovat od 1 tabletky denně a poté každý den 1 přidávat, protože pokud začnete brát 10 tabletek denně hned první den, mohlo by u vás dojít k zažívacím potížíim. Ty jsou způsobeny rychlým vyplavením toxinů do těla, protože je buňky chlorelly vytáhnou z krve a tukových buněk a navážou na sebe.

Nebojte se chlorellu zkusit, mnozí popisují velmi dobré účinky a znatelné zlepšení zdravotního stavu. Většina pozitivních účinků byla i vědecky potvrzena. Další informace najdete na www.chlorella.databazezdravi.cz.

 

0 votes

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Můžete používat následující HTML značky a atributy: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>